Deuss Ex Machina # 125


Kay(ıp)Bedenler K/lan+-deReasonable (VV)arp Presents
Deuss_Ex_Machina_125_--Of_Not_Being_Dirty_Pronto
22 Mayıs 2006 Pazartesi gecesi yayınlanacak programın playlistidir.
>>Musique
1-Gökhan Kırdar-Last Twins (Son Kuleler) (Loopus Entertainment)
2-Yvel Ron Feat. Ömer Faruk Tekbilek-Source (Magda-Irma Records)
3-Muslimgauze-Gold Sutra (Soleilmoon Records)
4-From Monument To Masses-The Quiet Before (Thunderbirds Are Now! Remix) (Dim Mak)
5-Fragra Ce-Ocean Trial (Artist’s Own-Cd-r)
6-Mercan Dede-Ginhowa (Doublemoon)
7-Baba Zula-Şu Dağları Sardı Feryadım (Doublemoon)
8-Dağhan Project-Cryingkhan (Artist’s Own-Cd-r)
9-Niyaz-Dunya (Six Degrees Recordings)
10-Koordinate Of Wonders-Horizontal Of Rain (+5U Pro) (Toytronic)
11-Dzihan & Kamien-Spacewater (Menu B Remix) (Couch Records)
12-Onor Bumbum-Üçgün (Futursuz.net)
13-M83-Don’t Save Us From The Flames (Boom Bip Remix) (Mute Records)
14-Aydilge Sarp-Bu Gece Ben Ay (Virgin Records-Emi Müzik Türkiye)
Of Not Being Dirty Pronto_Bölüm(125)-Çelişki, çelişim, yansıtılamayan, özdeki değişim, bütüne varılmasından tam önce keşfedilen gelişim,seslerin sergüzeşti, batı-doğu boylamında, çelişen çeşitlilik…

“Senden bahsediyorum, sokaklarından, insanlarından, kalabalıklarından, yalnızlıklarından bahsediyorum; kelimelerimin arasında saklıyorum yüzünü, yüzlerinin içine gömüyorum kendi yüzümü. Ne de olsa elimi dahi sürmeden, dokunmadan, taşıyabilirim seni avuçlarımın arasında. Ara sıra açar kaparım ellerimi, uç artık, uç biraz uzağa diye. Sense inadım inat, taşı çatlatan inadınla yapışır kalırsın tenimde. Ne evimdin, ne de evsiz kaldım sende. Ne geçmişim sende mühürlüydü, ne de bir gelecek vaadi umudum yahut da buldum senden. Arada bir yerlerde, bilmez gibi ara yerlerin tehlikesini, hani şu taife-i cinin hep çarpıştığı eşiklerden birinde sıkılmış kalmış sana olan aşkım şehir. Kimseye göstermiyorum ne seni ne de beni ne bizi. Görmesinler ki yabancılar, görmek zorunda kalmayayım yabancılığımı. Seni düşünmek şehir, ne kadar zormuş.”
Elif Şafak-Med Cezir Kitabından, İstanbul başlıklı denemesinden alıntılanmıştır. (Metis Yayınları)

Enternasyonel gürül/(tü)gürül çağlama clicks,cuts,micro,id,neo galactica,space tunes, indie,mini-m@l-esenlikle dinleyiniz.m.i.s.a.k.

Her türlü eleştiri,öneri vs .için iletişim kanallarımız;
info@dinamo.fm - http://www.dinamo.fm/http://www.dinamodownloads.com/

Her Pazartesi Gecesi 23:00 -24:00 arası Dinamo 103.8
---------------------------------------------------------
>>Info
http://deuss-makina.blogspot.com günce, müziğe dair çıkarımlar önermeler, kısalı uzunlu notlar güne dair, yadsınandan yansıyana geniş perspektif tekmili toptan deuss ex machina kişileri bekleriz.
Gör/Sel_Nimeon-Teatrali-Sevik-Makamında
Kaynak : http://broken-heartbeats.my-expressions.com/index.html ©• ALEXANDRE RITO ‘06
>>Poéme
O Akşam – Özdemir ASAF
Ceviz kırıyorlar bakıyorum;
Kabuğunu kırıyorlar cevizin.
Ceviz çıkıyor...
Sonra oyunlarına dalıyor çocuklar.
Ben de bir ceviz alıyorum
Cevizlerin içinden
Deniz çıkıyor benim cevizimden,
Açılıyorum
Gidiyorum o ceviz kabuğunda,
Çocukluğumun oyunsuz bahçelerinden.
Bir akşam o çocuk oyununda
Alnıma yazılan o hüzün denizinden

Comments