Deuss Ex Machina # 175 - Fora Das Raças E Nas Trilhas

Kay(ıp)bedenler K/lan+-Dereasonable (VV)arp Presents
Deuss_Ex_Machina_175_--_Fora Das Raças E Nas Trilhas

25 Haziran 2007 Pazartesi gecesi “canlı” olarak yayınlanmış programın parça dizinidir.

>>>>>Musique
Radar Live 2007 Özel Programı
>1<-Beirut-Brandenburg (Ba Da Bing!-Equinox Müzik)
>2<-Beirut-Bratislava (Ba Da Bing!-Equinox Müzik)
>3<-Piano Magic-Halfway Through (Important Records)
>4<-Piano Magic-Incurable (Reprise) (Important Records)
>5<-Replikas-Ömür Sayacı (Doublemoon)
>6<-DANdadaDAN-Hayaletler (Fono Müzik)
>7<-The Magic Numbers-This Is A Song (Heavenly-EMI UK)
>8<-The Long Blondes-Five Ways To End It (Rough Trade)
>9<-The Long Blondes-Giddy Stratospheres (Rough Trade)
>10<-The Rapture-Get Myself Into It (Universal)
>11<-CSS-Let’s Make Love & Listen To Death From Above (Sub Pop Records)
>12<-Radio Slave-My Bleep (Rekids)
>13<-Ellen Allien & Apparat-Sleepless (XTC Remix) (BPitch Control)

Fora Das Raças E Nas Trilhas Bölüm(175) – Bir dönence, simgeler ve tarumar olmuş yarışçılar değil, düşünenler, imgelerde mana arayan us’lar için çözümsüz serzenişler......

>>>>>Bildirgeç
“Söylendi sözler, arkası gelir umudu ile uzadıkça gider olmuştu yazılanlar. Bir etkinlik hafta sonu bizleri bekliyor olacak değerli okur... Zihinsel idman müziklerinden, cereyan cereyan titreştiren sıkı’funk’lığa, bulunmazlığı yeni kıta’dan doğaçlamalar ile keşfedeceğimiz / fark edeceğimiz bizden seslere, nicesinde Radar Live alternatif bir kurguyu ortaya koymak için Cuma akşamı “start” alacak...Dinlemek, Keşfetmek, Olur’a yolunuz düşüpte karşılaşırsak muhabbet’i bal eyleyebilmek üzere....”

Fark edilebilir ayrıntılar ile dönüştürücü, ayrıksı duruşların sebeplerini irdeleyerek endişe giderici, tanımlanmamış olanı arz etmeye çabalayarak yardımcı olmaya Deuss Ex Machina / Dea Ex Machina ile devam...İyi Haftalar...

Allame-i Ulul Arz’dan Ara Nağmeler
Radar Live
Beirut
Beirut At Myspace
Piano Magic
Piano Magic At Myspace
Replikas
Replikas At Myspace
Reverie Falls On All At Myspace
Doublemoon
Doublemoon At Myspace
DANdadaDAN At Myspace
The Magic Numbers At Myspace
The Long Blondes
The Long Blondes At Myspace
The Rapture
The Rapture At Myspace
CSS At Myspace
Radioslave At Myspace
Rekids
Orchestra Of Bubbles Official Site
Ellen Allien & Apparat At Myspace
Ellen Allien
Ellen Allien At Myspace
Apparat
Apparat At Myspace

Enternasyonel Gürül/(tü)Gürül Çağlama Clicks,Cuts,Micro,Id,Neo Galactica,Space Tunes, Indie,Mini-m@l,Textart,64 Bit Konvasiyonel Techno Musikileri-Esenlikle Dinleyiniz.

Her Türlü Eleştiri,Öneri vs .İçin İletişim Kanallarımız;
info[at]dinamo.fm - http://www.dinamo.fm/ - misak[at]dinamo.fm
http://deuss-makina.blogspot.com/

Her Pazartesi Gecesi 22:00 -23:00 (GMT +2) arası Dinamo 103.8

>>>>>Info Go-R-Sel
http://www.tase.ro/media/Image/2006-11/IMG_5330.JPG
http://www.tase.ro/jfoto.php
© 2003-2004, Radek Hulán

>>>>>Poemé
Bu Gece Yazabilirim -- Pablo NERUDA

Bu gece en hüzünlü dizeleri yazabilirim.
Şöyle yazabilirim: "Yıldızla yüklü gece,
Mavmavi yıldızlar titreşir uzaklarda."
Döner gökte, şarkı söyler gece rüzgarı.
Bu gece en hüzünlü dizeleri yazabilirim.
Sevdim onu, o da sevdi beni bazen.
Böyle gecelerde duyumsadım onu kollarımda.
Öptüm, öptüm uçsuz bucaksız göğün altında.
Sevdi beni, ben de sevdim onu bazen.
Nasıl sevilmez o kocaman duru gözler.
Bu gece en hüzünlü dizeleri yazabilirim.
Benim olmadığını düşündükçe, duyumsadıkça onu yitirdiğimi
Duymak uçsuz bucaksız, onsuz daha da sınırsız geceyi.
Gönüle düşer dizeler, çiy çimene düşercesine.
Ne çıkar sevgim onu tutamadıysa
Gece yıldızla yüklü ve yanımda değil o
Hepsi bu.
Uzakta şarkı söylüyor biri.
Uzakta.
Gönlüm razı değil onu yitirmeye.
Gözlerim bulmak istiyor onu, alıp getirmek için
Yüreğim ağrıyor ama o yanımda değil.
Aynı gece beyazlatıyor aynı ağaçları
Ama biz aynı biz değiliz artık.
Sevmiyorum onu artık, bu kesin ama nasıl sevmiştim eskiden
Sesim rüzgarı aradı sesine dokunmak için
Başkasının, kimbilir kimin olacak, öpüşlerimden önceki gibi.
Sesi, pırıltılı bedeni, sonsuz gözleriyle.
Sevmiyorum bu kesin, ama belki de seviyorum
Unutmak uzun sürer çabucak geçse de sevgi.
Böyle gecelerde aldım onu kollarıma
Ama gönlüm yitirmeye razı değil.
En son acı bana çektirdiği Ve bunlar son dizeler onun için yazdığım.

Comments